22.9.08
s_dany posted:
Μια μικρή και αυστηρά προσωπική επιλογή-πρόταση για τις προβολές της ημέρας (ή καλύτερα της "Νύχτας"). Εκτός απ' τα δυο λόγια για κάθε ταινία στο ωρολόγιο πρόγραμμα (ακριβώς από κάτω), τσεκάρετε επιπλέον στοιχεία στο site του Φεστιβάλ (κλικάροντας το αντίστοιχο "μάτι") και στο IMDb. Και από μένα: visual aid φυσικά με κανα-δυο εικόνες ή βιντεάκια και, ενίοτε, κι ενα μικρό σχόλιο.
- Δευ 22/9 14:00 Ιανός: Workshop Bill Plympton
- Δευ 22/9 17:30 Δαναός 1
PLYMPTOONS
(Αφιέρωμα Bill Plympton)
Τελευταία ευκαιρία για εισαγωγή στον κόσμο του Bill Plympton.
A cut from "25 Ways To Quit Smoking" and "How To Kiss"
- Δευ 22/9 18:00 Δαναός 2
PINGPONGKINGEN / Ο ΒΑΣΙΛΙΑΣ ΤΟΥ ΠΙΝΓΚ ΠΟΝΓΚ
(Διεθνές Διαγωνιστικό)
βλέπε: Παρ 19/9
- Δευ 22/9 20:15 Αττικόν
BOY A
(Πανόραμα)
- Δευ 22/9 12:00 Απόλλων (δημοσιογραφική)
- Δευ 22/9 22:30 Αττικόν
- Τετ 24/9 20:15 Δαναός 2
JUST ANOTHER LOVE STORY
(Διεθνές Διαγωνιστικό)
Θρίλερ εκ Δανίας (της χώρας που τα τελευταία χρόνια μας έχει δώσει διαμαντάκια) από τον Ole Bornedal που στα '90s μας είχε δώσει το "Nightwatch" (και το κατώτερο του αμερικανικό remake με τον Ewan McGregor). Ενας πρωταγωνιστής με ενδιαφέρον επάγγελμα, ενα ψέμα, νουαρ ατμόσφαιρα, καλές κριτικές, συμμετοχή στο Sundance. Μυρίζει έκπληξη στο διαγωνιστικό...
- Δυ 22/9 23:00 Δαναός 2
CAT PEOPLE / ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΓΑΤΕΣ
(Αφιέρωμα Jacques Tourneur)
βλέπε: Παρ 19/9
6.10.08 update
a female Darcy posted:
LE MARAIS / ΜΑΡΕ, ΠΑΡΙΣΙ
Μια ιδιότυπη περιήγηση στην αγαπημένη συνοικία της σκηνοθέτιδας. Κάμερα στο χέρι, πρωταγωνίστρια η ίδια ως τραγουδίστρια που αναζητεί τη κιθάρα της, μπαινοβγαίνει στα μαγαζιά κάνοντας άσχετες ερωτήσεις, σταματάει τους περαστικούς, καταγράφει με την κάμερα της την καθημερινότητα στους δρόμους. Μια ιδιαίτερη ταινία περιήγησης.
DEMI-TARIF / ΜΙΣΟΤΙΜΗΣ
Η πρώτη ταινία της Isild Le Besco παρακολουθεί την καθημερινότητα 3 αδελφών που έχουν εγκαταλειφθεί από την μητέρα τους και επιβιώνουν μόνα τους στον μικρόκοσμο τους. Η DIY αισθητική είναι εμφανής. Το πρόβλημα είναι ότι δεν υπάρχει κάποια συγκεκριμένη ιστορία με αρχή μέση και τέλος. Και όσο και αν οι προθέσεις της σκηνοθέτιδας είναι προφανείς και ειλικρινείς, το σίγουρο είναι ότι μετά από καιρό θα έχεις ξεχάσει ότι την είδες.
ΚΑλησπέρα! Βλέποντας σήμερα το A Boy, μπορώ να δηλώσω πως είναι άλλη μια πολύ ενδιαφέρουσα ταινία με μια ακόμα πιο ενδιαφέρουσα σημειολογία... Έστω και αν οικιοποιείται κάποιων ευκολιών για να κάνει το θέμα της πιο απτό στο ευρύ κοινό. Πολύ καλή φωτογραφία επίσης.
ReplyDeleteΣτην άλλη ταινία της ημέρας, το Chico, μάλλον εισέπραξα μια mini απογοήτευση. Βγαλμένη απ' τα gangsters του 70, αλλά με ένα ρηχό ύφος που καταπατούσε την ελευθερία του θεατή. Περιέχει μια έμμεση αναφορά στον Travis του Taxi Driver, ενώ η θεματολογία της κρυφοκοιτάει στο Scarface. Με την σύγκρουση προλεταριάτου με τα κυκλώματα της νύχτας... Με τους πρώτους να μισούν αλλά και να ζηλεύουν τους δεύτερους. Σε μια παντελή έλειψη ταυτότητας που επί της ουσίας επιδεινώνει ακόμα πιο πολύ τη θέση τους σε αυτή την Δαρβινική κοινωνία...
ΚΑλησπέρα! Βλέποντας σήμερα το A Boy, μπορώ να δηλώσω πως είναι άλλη μια πολύ ενδιαφέρουσα ταινία με μια ακόμα πιο ενδιαφέρουσα σημειολογία... Έστω και αν οικιοποιείται κάποιων ευκολιών για να κάνει το θέμα της πιο απτό στο ευρύ κοινό. Πολύ καλή φωτογραφία επίσης.
ReplyDeleteΣτην άλλη ταινία της ημέρας, το Chico, μάλλον εισέπραξα μια mini απογοήτευση. Βγαλμένη απ' τα gangsters του 70, αλλά με ένα ρηχό ύφος που καταπατούσε την ελευθερία του θεατή. Περιέχει μια έμμεση αναφορά στον Travis του Taxi Driver, ενώ η θεματολογία της κρυφοκοιτάει στο Scarface. Με την σύγκρουση προλεταριάτου με τα κυκλώματα της νύχτας... Με τους πρώτους να μισούν αλλά και να ζηλεύουν τους δεύτερους. Σε μια παντελή έλειψη ταυτότητας που επί της ουσίας επιδεινώνει ακόμα πιο πολύ τη θέση τους σε αυτή την Δαρβινική κοινωνία...