17.4.10
s_dany posted:
Η Κινηματογραφική Ομάδα
του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών (ΑΣΟΕΕ)
σας προσκαλεί στην προβολή της ταινίας
"Carrie"
(1976, Brian De Palma, "Κάρι, Εκρηξη Οργής")
την Δευτέρα 19/4/10 στις 17:00
στο αμφιθέατρο Β (Πατησίων 76, κεντρικό κτίριο).
Είσοδος ελεύθερη.
RSVP and invite your friends:
http://www.facebook.com/event.php?eid=107397062619794
AUEB Film Club
invites you to the screening of:
"Carrie"
(1976, Brian De Palma)
on Monday 22/3/10 at 17:00
in classroom B (76, Patission Str., central building).
Free entrance.
The film will be screened in English (its original language) with Greek subtitles.
σας προσκαλεί στην προβολή της ταινίας
"Carrie"
(1976, Brian De Palma, "Κάρι, Εκρηξη Οργής")
την Δευτέρα 19/4/10 στις 17:00
στο αμφιθέατρο Β (Πατησίων 76, κεντρικό κτίριο).
Είσοδος ελεύθερη.
RSVP and invite your friends:
http://www.facebook.com/event.php?eid=107397062619794
AUEB Film Club
invites you to the screening of:
"Carrie"
(1976, Brian De Palma)
on Monday 22/3/10 at 17:00
in classroom B (76, Patission Str., central building).
Free entrance.
The film will be screened in English (its original language) with Greek subtitles.
Original trailer (SPOILERS!)
-------------------------------------------
18.4.10 update
s_dany posted:
Δεν ειναι φυσικά Premiere Series αφού έχει παιχθεί κανονικά στην Ελλάδα, τοσο στις κινημ/φικές αίθουσες [μια επανέκδοση βέβαια δε θα χάλαγε κανέναν νομίζω :-D] οσο και στην TV. Δεν έχει κυκλοφορήσει όμως ποτέ σε ελληνικό DVD! Είναι μάλιστα στο #1 στη σχετική λίστα του myfilm για τα DVD :-D
http://www.myfilm.gr/article3763.html
1. "Κάρι, Έκρηξη Οργής" του Brian De Palma
Η ταινία που έχει τρελάνει τους βιντεοκλαμπάδες. Κάθε δύο μέρες κάποιος μπαίνει στο μαγαζί και ρωτάει… «το Κάρι υπάρχει;». Κάντε κάτι, αλλιώς η οργή θα εκραγεί!
-------------------------------------------
29.4.10 update
kioy posted:
Σκηνοθεσία: Brian De Palma
Παραγωγής: USA / 1976
Διάρκεια: 98'
Τυπώθηκε ως ενα κλασσικό teenage horror film στα τεφτέρια της κινηματογραφικής μνήμης. Και ουσιαστικά αποτελεί μια άρτια ενορχήστρωση των Χιτσκοκικών επιρροών του σκηνοθέτη, αλλά και της ροκ κουλτούρας της περιόδου. Όλα αυτά κάτω από την ομπρέλα του ομότιτλου συγγράμματος του Stephen King.
Από την αριστοτεχνική εναρκτήρια κιόλας σκηνή, ο Brian De Palma μας προετοιμάζει πως θα δούμε μια ταινία για την αντιμετώπιση της γυναικείας σεξουαλικότητας. Από την ίδια τη γυναίκα. Στα εναρκτήρια πλάνα θα παρακολουθήσουμε μια ομάδα κοριτσιών λυκείου, απόλυτα συμφιλιωμένα με το σώμα τους. Στην αντίπερα όχθη η Carrie (Sissy Spacek), έχοντας λάβει αυστηρή θρησκευτική διαπαιδαγώγηση από την φανατικά θρησκόληπτη μητέρα της, είναι ανυποψίαστη για την ύπαρξη της εμμηνόρροιας και θα φρικάρει μπρος στη θέα του αίματός της, στις "δημόσιες" ντουζιέρες του σχολείου. Η αντίδραση της προκαλεί ορδές χαχάνων στις υπόλοιπες "φυσιολογικές" συμμαθήτριες, οι οποίες με χλευαστικό τρόπο και με κακοήθη περιπαικτική διάθεση ενισχύουν τον νευρικό κλονισμό της πρωταγωνίστριας.
Η γυναικεία φύση, βιολογική, τοποθετείται στο κέντρο του κάδρου. Οι συνομήλικες της Carrie έχουν εξοικειωθεί με το σώμα τους. Και πέραν της βιολογικής φύσης τους, επηρεασμένες από τα κοινωνικά πρότυπα, είναι διατεθειμένες να "πουλήσουν" τη θηλυκότητά τους για την επίτευξη των όχι και τόσο αγνών σχεδίων τους (βλέπε την Chris). Σε πλήρη αντίθεση με την "παράξενα" διαφορετική Carrie, ελέω της ασεξουαλικής θρησκευτικής διαμόρφωσης και καταπίεσής της, η οποία η μπαίνει στο στόχαστρο της κακόβουλης ειρωνείας των ανάλαφρων συμμαθητριών της. Μπορεί η Carrie να είναι μόνη της, αλλά όλο αυτό το χρονικό της νοσηρής καταπίεσης την έχει οπλίσει με μια εσωτερική υποβόσκουσα οργή (η οποία κινηματογραφείται με μεταφυσική ένταση) και είναι έτοιμη να εκραγεί ανά πάσα στιγμή.
Ο Brian De Palma με μια αριστουργηματική σεκάνς -τη σεκάνς του κορμού της ταινίας- υποδεικνύει την ανάγκη της χειραφέτησης από όλα εκείνα τα κατάλοιπα των καταπιέσεων που αναίτια μας περιορίζουν. Κινηματογραφεί έτσι την Carrie, έξω πλέον από τα στενόχωρα ρούχα των συστολών της, σ' ενα φλερτ με εναν εκ των συμμαθητών της, το οποίο ξεχειλίζει από ρομαντισμό και υπόγειο ερωτισμό. Το πρόσωπο της Carrie ανοίγει, ηλιόλουστο πλέον στο δειλό φέγγος της απελευθέρωσης. Όμως ο σκηνοθέτης μας εφιστά την προσοχή: τίποτα δεν είναι αληθινό! Και με μια στυλιζαρισμένη σκηνοθεσία, συντονισμένη στο ρυθμό και στις ανάγκες μιας σκηνοθετημένης φάρσας, απογειώνει τους κώδικες της αγωνίας και τσαλαπατά την ευτυχία της πρωταγωνίστριας του. Γιατί η ευτυχία, σ' εναν στημένο κόσμο, δεν είναι παρά η προσχεδιασμένη ανάβασή μας στα ύψιστα, ούτως ώστε η πτώση μας να κάνει μεγαλύτερο κρότο και να αρμέξει χυδαία τα θορυβώδη χάχανα των ανυποψίαστων θεατών. Μόνο που το θύμα, εκ της συμπιεσμένης οργής και της καταπίεσης, μεταμορφώνεται σε θύτη! Και έτσι η παράσταση συνεχίζεται στο διηνεκές...
Άραγε, ποια ευτυχία μπορεί να υπερβάλλει τον θάνατο, όταν προσδιορίζεται μονάχα μέσα από τον πόνο του άλλου;
Βαθμολογία: 7,5/10
-------------------------------------------
29.4.10 update
s_dany posted:
Great slide-show video! Beware of SPOILERS!
* Btw το poster (στην κορυφή του post) που χρησιμοποιήσαμε για την προβολή είναι "hand signed & numbered edition of 120", ειδικά φτιαγμένο από την Methane Studios για την προώθηση της προβολής του "Carrie" στα πλαίσια του αφιερώματος "FIRST BLOOD: THE EARLY FILMS OF BRIAN DE PALMA" που πραγματοποίησε πέρσι στο Alamo Drafthouse το Austin Film Society. Κάνουν πολύ δουλειά τα παλικάρια εκεί κάτω στο Texas [στο Austin ως γνωστόν γίνεται και το SXSW :-D]. Για όποιον ενδιαφέρεται, τo poster κυκλοφορεί γύρω στα $50 [ξεκίνησε από $30 :-D] στα δίκτυα: εδώ και αλλού.
Απαντώντας σε σχετική ερώτηση στο facebook event για την ώρα των προβολών και γιατί δεν τις κάνουμε πιο αργά, θέλω απλά να πω οτι το έχουμε σκεφθεί να τις κάνουμε βράδυ αλλά δεν μας επιτρέπεται μετά τις 21:00 που τελειώνουν τα μαθήματα στην ΑΣΟΕΕ (αυτο μέσα στο κτίριο, καθώς στο προαύλιο έχουμε κάνει βραδινές θερινές προβολές το καλοκαίρι του 2008 με εξοπλισμό που κουβαλάγαμε από τα σπίτια μας. Και ήταν γαμάτα! :-).
ReplyDeleteΓια τις μέσα προβολές πάντως, κάναμε κάποιες δοκιμές πέρσι τον Απρίλη με κάποιες (Director's Cut του "Leon" που δεν είχε ξαναπαιχτεί στην Ελάδα, "Αιώνια Λιακάδα") στις 19:00 αντί για τις 17:00. Και δεν είχαμε καθόλου κόσμο! Καλώς ή κακώς [κακώς φυσικά για μένα :-B] η συντριπτική πλειοψηφία αυτων που έρχονται στις προβολές μας είναι φοιτητές της ΑΣΟΕΕ. Και όσο πιο νωρίς, τόσο περισσότερος κόσμος υπάρχει στη σχολή (δεν είναι τυχαίο οτι καποιες προβολές που γίνονταν από παρατάξεις παλιότερα με καθαρά "εμπορικούς" σκοπούς και κριτήρια [με "Spiderman" κλπ :-D], γίνονταν 13:00 ή 15:00). Εμείς τις κάνουμε 17:00 μπας και προλάβει να έρθει και κανας φίλος μας μετά τη δουλειά του.
Δεν ξέρω, ίσως αν πιέζαμε τα πράγματα, να μας άφηναν από τη σχολή να παίζουμε μέσα στις 21:00. Αλλά θα ερχόταν κανείς??? Ή έτσι θα "χάναμε" και τους φοιτητές??? Μας απασχολεί το θέμα! Γιατι καλό το facebook και τα "attending" αλλά έχουμε κουραστεί (έχει πολύ τρέξιμο η οργάνωση!) να παίζουμε για 10-15 άτομα (στο χειμερινό εξάμηνο είμαστε περισσότεροι, αλλά στο εαρινό, κλάφτα!)
Any ideas?
Εγώ δεν είμαι φοιτητής ΑΣΟΕΕ και το κατάλαβα ότι για αυτό παίζετε τέτοιες ώρες, γιατί ξέρω ότι έχετε "κουλό" πρόγραμμα. Δεν ξέρω τι θα μπορούσε να γίνει, θα προσπαθήσω κάποια φορά να έρθω, αν με βολεύει το πρόγραμμα της σχολής μου...
ReplyDeleteΧρήστος
OK ελπίζω να τα πούμε κι από κοντά κάποια στιγμή!
ReplyDeleteThanks για την παρατήρηση πάντως, ίσως να πρέπει να το ανακινήσουμε το θέμα του βραδινού :-)
Κάθε πότε γίνονται προβολές; Απλά, την δευτέρα έχω μέχρι αργά μάθημα,όλες τις άλλες μέρες είμαι πιο άνετος. Οπότε,ελπίζω να τα πούμε κάποτε!
ReplyDeleteΔυστυχώς για σένα :-) μόνο τις Δευτέρες είναι οι προβολές! [το γράφει και στα δεξιά, στο Director's Note]
ReplyDeleteΕλπίζουμε πάντως να τη σκαπουλάρεις κάποια στιγμή και να έρθεις!
Cheers!
Κάθε πότε γίνονται προβολές; Απλά, την δευτέρα έχω μέχρι αργά μάθημα,όλες τις άλλες μέρες είμαι πιο άνετος. Οπότε,ελπίζω να τα πούμε κάποτε!
ReplyDelete