tag:blogger.com,1999:blog-8908096679800504174.post3913800177770593693..comments2024-01-11T05:44:45.516+02:00Comments on AUEB Film Club: Inglourious Basterds (Άδωξοι Μπάσταρδη)P.KORBhttp://www.blogger.com/profile/04568729169915006127noreply@blogger.comBlogger83125tag:blogger.com,1999:blog-8908096679800504174.post-44597634001884612942011-04-15T11:17:12.123+03:002011-04-15T11:17:12.123+03:00To ''Death Proof'' δεν είναι η χει...To ''Death Proof'' δεν είναι η χειροτερη στιγμή του Ταραντίνο, το ''Jackie Brown'' ίσως είναι η πιο μέτρια πάντως.. Η ταινία του Ροντρίγκεζ ήταν μεν πιο διασκεδαστική (λόγω ζόμπι ίσως;!)όμως σκηνοθετικά η ανωτερότητα του Ταραντίνο ήταν εμφανής. Μόνο και μόνο η τελική σεκάνς με τα πραγματικά stunts μαρτυρούσε ξεκάθαρα ποιος είναι ο άρχοντας του ''Grindhouse''. Προσωπικά πάντως βρήκα την ταινία του Ροντρίγκεζ λίγο ''φορτωμένη'', ακόμα και για το είδος που εξυπηρετούσε. Η μόνη μάχη που ίσως δεχτώ ότι πήρε ο Ροντρίγκεζ είναι αυτή του ''Four Rooms'', στην οποία ξεκάθαρα ο Ταραντίνο πήρε πιο χαλαρά και σινεφιλικά την ιστορία του. Όσον αφορά την ταινία επιφυλλάσομαι αρκετα.. Πόσο άσχημες μπορεί να ναι δυόμιση ώρες Ταραντίνο μιας ταινίας που το τρέιλερ είναι πιο ενδιαφέρον και από το ''Jackie Brown'' ολόκληρο??Κώστας Παναγιωτόπουλοςhttp://www.facebook.com/c4constantinenoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-8908096679800504174.post-36396257315591137182011-04-15T11:17:11.850+03:002011-04-15T11:17:11.850+03:00Αν δεν διαφωνούσαμε δεν θα είχαμε και τίποτα να συ...Αν δεν διαφωνούσαμε δεν θα είχαμε και τίποτα να συζητήσουμε..! To Sin city ναι μεν είναι ταινιάρα αλλά θα έπρεπε να ευχαριστείς περισσότερο τον Frank Miller γιατί το storyboard δικό του είναι.. Και καταλαβαίνω όσον αφορα το sin city καθώς και γω όταν είχε βγει είχα φάει ΤΟ κόλλημα! Να φανταστείς στα κλειδιά μου έχω μπρελόκ με Jessica Alba στη γνωστή αφίσα! Και ο Ταραντίνο είχε γυρίσει και τη σκηνή με Όουεν και Ντελ Τόρο στο αμάξι πριν τους σταματήσει ο μπάτσος αν θυμάμαι καλά.. Μ αρέσει πάντως που και οι δύο είναι χαβαλετζήδες με τη διαφορα ότι ο Ταραντίνο γράφει φοβερούς διαλόγους και έχει πιο σινεφίλ επιρροές.. Η αλήθεια είναι όμως ότι σε μερικές σκηνές των δύο δεν θα μπορούσες να ξεχωρίσεις εύκολα ποιος έκανε τι, είναι κοντά σε ύφος.. Περιμένω πολλά πάντως απο το μυαλό του Κουέντιν καθώς είναι περιπτωση σπάνιου ταλέντου και σε συνδυασμό με το πάθος του για το σινεμά μπορεί να κάνει κι άλλα θαύματα. Μένει να δω και τους μπάσταρδους και μπορεί να μην το θεωρήσω τόσο κακό γιατί απ αυτά που εχω διαβάσει μειώθηκαν κάπως οι προσδοκίες μου..Κώστας Παναγιωτόπουλοςhttp://www.facebook.com/c4constantinenoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-8908096679800504174.post-62997116041576601572011-04-15T11:17:11.596+03:002011-04-15T11:17:11.596+03:00Λοιπόνεπικηρυγμένε φίλε μου s_dany, πάρε να δεις τ...Λοιπόν<br>επικηρυγμένε φίλε μου s_dany, πάρε να δεις το sin city μαζί με το<br>''spirit''. Το spirit είναι σκηνοθεσία του Μίλερ. Τότε μόνο θα<br>καταλάβεις τη συμβολή -που όντως είναι σημαντική- του Ροντρίγκεζ, ακόμα<br>και σε έτοιμο στόριμπορντ. Και αν δεις και τα spy kids- που για να μην<br>εχεις δει την ''αμαρτωλή πόλη'' θα θεωρήσω πως ούτε αυτά έχεις δει, θα<br>τα βρεις πολύ ενδιαφέροντα και διασκεδαστικά, ακόμα και για παιδικές<br>ταινίες. Και από Ντεσπεράντος, Ελ Μαριάτσι, Κάποτε στο Μεξικό κτλ έχει<br>δείξει δείγματα ιδιοφυίας ο Τεξανός σκηνοθέτης. Πιστεύω πως ανήκει στην<br>ίδια κατηγορία παρεξηγημένων με Τόνυ Σκοτ, τουλ. όσον αφορά το<br>στυλιζάρισμα.<br>Τώρα όσον αφορά το καμάρι μας τον Κουέντιν, όντως ο άνθρωπος όταν<br>γράφει σενάρια τα γράφει υπό δαιμονική επιρροή. Για όποιον έχει<br>διαβάσει Φίλιπ Κ. Ντικ τον έχει στοχεύσει εκείνη η εξωγήινη ροζ ακτίνα,<br>που πέφτει κατά καιρούς σε διάφορους ανθρώπους δημιουργώντας τους ένα<br>είδος ''γλωσσολαλίας'', καθιστώντας τους ηγέτες των καιρών τους και<br>αναμεταδότες του Μηνύματος. Και το μεγαλείο του είναι, όπως λέει στη<br>συνέντευξη πιο πάνω, να φτάσει τους γνωστούς μεγάλους σκηνοθέτες και<br>γιατί όχι, να τους ξεπεράσει! Εδώ και χρόνια πιστεύω πως η καλύτερη<br>ταινία που έγινε ποτέ, σε όλα τα επίπεδα, είναι το Fight Club. Αυτή η<br>άποψη ίσως να κλονιζόταν αν το Kill Bill(σκότωσε το Βασίλη ελληνιστί)<br>έβγαινε ως μία ταινία, γιατί αυτή η ταινία θα αντιπροσωπεύε την ψυχή<br>του κινηματογράφου, και σε επίπεδο διασκέδασης και σε επίπεδο τέχνης.<br>Τώρα που την έσπασε το πιο εκνευριστικό που μπορεί να σε ρωτήσει<br>κάποιος είναι το kill bill 1 ή 2 σ'άρεσε!!!(εγώ πάντως απαντάω το 2).<br>Εδώ ο Αγγελόπουλος είχε βγει με 4 ώρες ''Θίασο'', ο Ταραντίνο δεν το<br>ήξερε αυτο?? Τεσπα, ξέφυγα πάλι..<br>Πάντως μια μίνι σειρά Ταραντίνο σε στυλ Band of Brothers δεν είναι<br>κακό..Και κάτι άλλο.. Ρε συ s_dany τι κόλλημα έχεις φάει με τους<br>κοενικούς χαρακτήρες? Επειδή ο Μπραντ έχει νοτιοαμερικάνικη προφορά και<br>διάθεση για πλάκα? Και αναφέρεσαι μάλλον στην ταινία ''ω αδερφέ που<br>είσαι?'' ως την κακή απομίμηση? Και τόσο έξω έπεσε ο Κουέντιν με το να<br>επαναλαμβάνει ότι είναι οι καλύτεροι διάλογοι που έγραψε? Κοίτα μη τη<br>δω και είναι κανένα αριστούργημα, αλίμονό σας!<br>Πάρτε και μία συνέντευξη που μου ήρθε πουρνό-πουρνό:<br>http://rogerebert.suntimes.com/apps/pbcs.dll/article?AID=/20090817/PEOPLE/908179997<br><br>Α,<br>και γιατί σας επικήρυξαν?Κώστας Παναγιωτόπουλοςhttp://www.facebook.com/c4constantinenoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-8908096679800504174.post-39731545940705176352011-04-15T11:17:11.265+03:002011-04-15T11:17:11.265+03:00@ panchamp: Συμφωνώ με το να μη βλεπεις teasers, t...@ panchamp: Συμφωνώ με το να μη βλεπεις teasers, trailers, κριτικές κλπ, για τις περιπτώσεις που αυτά αποκαλύπτουν περισσότερα απ' οτι πρέπει για το story (και αν παρασύρεσαι εύκολα σε υψηλές προσδοκίες βεβαίως βεβαίως!). Από την άλλη, τα trailers σου δίνουν ενα καλό οπτικό ερέθισμα-preview για μια ταινία και την αισθητική της, πράγμα αρκετά χρήσιμο. Γενικά πάντως, ποτέ δεν τους έδινα ιδιαίτερη σημασία, τα βλέπω μόνο εφόσον τα πετύχω μπροστά μου (και αν!). Για τους "Basterds", οι προσδοκίες μου οφείλονταν ασφαλώς στον Tarantino, όχι σε οτιδήποτε άλλο!<br><br>@ Κώστας Παναγιωτόπουλος: Βρε, μακάρι να τη θεωρήσεις αριστούργημα (είναι πιθανό, άλλωστε ήδη αρκετός κόσμος αυτό πιστεύει για τους "Basterds"), θα χαρώ για σένα! Νομίζεις εμένα μου αρέσει που δε μου άρεσε?<br><br>Για τον Rodriguez, είπα τον θεωρώ μετριότατο, χωρίς να έχω δει "Sin City" και "Spirit" (μπορεί εκεί να αλλάξω γνώμη). Από "Mariachi", "Desperado" και "Dusk till Dawn" είδα μια ικανότητα στο χαβαλέ και το στυλιζάρισμα, αλλά μέχρι εκεί! Δείγματα ιδιοφυίας δυστυχώς πουθενά. Για μένα δεν είναι παρεξηγήμένος (ο Tony Scott όντως είναι!), αλλά υπερτιμημένος. Πάντως, μάλλον είναι πιο εύστοχο να το θέσω ως "μετριότατος σε σχέση με τον Tarantino" :-D. Είναι χαβαλές και ταιριάζει με τον QT αλλά μιλάμε για ΕΝΤΕΛΩΣ άλλο επίπεδο, άλλη κατηγορία (άλλο κοινές επιρροές και θεματολογία και άλλο η έμπνευση και η ιδιοφυία). Αν δεν ήταν κολλητοί (και δεν μνημονεύονταν ως τέτοιοι) δε νομίζω οτι θα ακούγαμε το όνομα του τόσο συχνά. Και ίσως να μη τον παρέσερνε στη φόλα "Death Proof" [τα φορτώνω στον Μεξικάνο για να μη τα φορτώσω στον QT! κλασική ψυχαναγκαστική συμπεριφορά fan :-D, "δε φταίει ο Tarantino, τον παρέσυραν"!!!]<br><br>Για το σενάριο των "Basterds" τώρa: σίγουρα τον στοχεύει εκείνη η "εξωγήινη ροζ ακτίνα" και σίγουρα είναι υπό "δαιμονική επιρροή" όταν γράφει. Νομίζω όμως οτι πρέπει να μπεις υπό την επιρροή, να γράψεις, και μετά να βγεις και να το μαζέψεις για να γίνει σενάριο! Ως νουβέλα οι "Inglourious Basterds" με όλο το υλικό ή ως μίνι-σειρά , είμαι σίγουρος πως θα ήταν γ_ _άτοι!<br><br>Και αυτό που για μένα έκανε τους διαλόγους να φαίνοται ατελείωτοι και την ταινία άρρυθμη, τους χαρακτήρες μη πειστικούς, αυτό που δεν με έπεισε και συνεχώς με "πέταγε έξω" είναι ο φαρσικός τόνος που έλεγα, ο οποίος κλιμακώνεται όσο εξελίσσεται η ιστορία. Αυτός μου θύμισε εμένα το φαρσικό Κοεν-ικό σύμπαν, ο Brad Pitt είναι απλά η πιο χαρακτηριστική περίπτωση (δε μίλησα για "κακή απομίμηση"). Στο "Kill Bill" όταν είδα το 2ο μέρος, μου έκανε εντύπωση που άκουγα μετά κόσμο να παραπονιέται για τους "μεγάλους διαλόγους", εγω δεν είχα πάρει χαμπάρι, δεν με είχε ενοχλήσει καθόλου, ήμουν εντελώς "μέσα στην ταινία" (και με ενα χαμόγελο σινεφιλικής ηδονής στα χείλη σε όλη τη διάρκεια της :-). Στους "Basterds" βαρέθηκα από το 2ο chapter...<br><br><br>PS.1 Οι Ναζί μας επικήρυξαν βρε! Επειδή θάβουμε την ταινία :-D. Έχουν βάλει τον "Lada" να μας εντοπίσει!<br><br>PS.2 (Και) στο δικό μου μυαλό το "Kill Bill" είναι μία ταινία. Και όταν με το καλό βγει το DVD που θα παρουσιάζεται ως "one feature" μαζί με τα κομμένα και με τις προσθήκες που λέγεται οτι θα κάνει ο Tarantino, εδώ θα είμαστε ελπίζω για να κάνουμε τρικούβερτη προβολή στην ΑΣΟΕΕ (ή στην Okinawa, εξαρτάται ;-)s_danyhttp://www.blogger.com/profile/04436914567648290486noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-8908096679800504174.post-63060719138134618162011-04-15T11:17:10.921+03:002011-04-15T11:17:10.921+03:00Ναι, πολύ πλάκα αυτό με το Αθηνόραμα, η αλήθεια εί...Ναι, πολύ πλάκα αυτό με το Αθηνόραμα, η αλήθεια είναι ότι θέλω να τις δω όλες!!<br><br>Ότι και να δεις πριν για μια ταινία, αν η ταινία είναι καλή θα σε αποζημιώσει. Για τους Μπάσταρδους το μόνο που έχω δει είναι το teaser πάντως, απλά να έχω μια ιδέα..<br><br>Για τους Κοέν είχες αναφέρει σε ένα σχόλιο στον Φραγκούλη αν θυμάμαι, πως θυμίζει ο Μπραντ φαρσικό Κοενικό χαρακτήρα της κακής τους πλευράς, γι' αυτό στο είπα. <br><br>Αν μας τα χάλασε και λίγο ο Ταραντίνο, σίγουρα θα μας αποζημιώσει ο Κάμερον.Κώστας Παναγιωτόπουλοςhttp://www.imdb.com/title/tt0205554/noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-8908096679800504174.post-88518376461044878652011-04-15T11:17:10.754+03:002011-04-15T11:17:10.754+03:00Αν διαβάσεις λίγο για τον Ροντρίγκεζ θα καταλάβεις...Αν διαβάσεις λίγο για τον Ροντρίγκεζ θα καταλάβεις πως δεν είναι υπερτιμημένος. Και ειδικά να δεις και την ''αμαρτωλή πόλη'' την οποία κατάφερε να κάνει ένα υποδειγματικό φιλμ νουάρ. Μιλάμε για έναν άνθρωπο ο οποίος έκανε δοκιμαστικά πειράματα σε διάφορα φάρμακα για να μαζέψει λεφτά για το ''ελ μαριάτσι'' το οποίο στοίχησε 7000 δολλαρς!!!! Είναι ο ''μάγος'' του λόου μπάτζετ αμερικανικού σινεμά και ενέμπνευσε πολύ κόσμο και άνοιξε δρόμους. Έφτιαξε και την καριέρα σε Κλούνει, Μπαντέρας και Χάγιεκ.Κώστας Παναγιωτόπουλοςhttp://www.facebook.com/c4constantinenoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-8908096679800504174.post-45267809681140705992011-04-15T11:17:10.567+03:002011-04-15T11:17:10.567+03:00Συμφωνώ με τον panchamp πως ο υπέρτατος σκοπός του...Συμφωνώ με τον panchamp πως ο υπέρτατος σκοπός του σινεμά (και της τέχνης γενικότερα), είναι η διασκέδαση και κυρίως η ψυχαγωγία (με την ετυμολογική έννοια)- τείνω όμως κυρίως προς την ψυχαγωγία.. Ο Ροντρίγκεζ με τα έργα του εξυπηρετεί κυρίως τη διασκέδαση ενώ ο Ταραντίνο καταφέρνει να εναρμονίζει τις δύο έννοιες. Το να γελάσεις ή να εντυπωσιαστείς είναι εύκολο. Το να σκεφτείς, να ξαφνιαστείς ή να προβληματιστείς είναι πιο δύσκολο, ειδικά στο σύγχρονο άνθρωπο που ο κυνισμός έχει ριζωθεί για τα καλά. Το δεύτερο χρειάζεται μάστορα στο σενάριο και μεράκι στο καδράρισμα και στη δραματουργία. Αυτό είναι και που ξεχωρίζει την ποπκορν διασκέδαση με την κινηματογραφική εμπειρία. Το σινεμά μας τα προσφέρει και τα δύο. Και είναι χρήσιμο να ξεχωρίζουμε τους διασκεδαστές από τους καλλιτέχνες. Αλλά κυρίως να ξεχωρίζουμε αυτόν που καταφέρνει και τα δύο: Κουέντιν Ταραντίνο.Κώστας Παναγιωτόπουλοςhttp://www.facebook.com/c4constantinenoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-8908096679800504174.post-26967694401618907662011-04-15T11:17:10.134+03:002011-04-15T11:17:10.134+03:00Άσε ρε σήμερα έχω φάει ΤΟ βρίσιμο.. Αλλά γιατι δεν...Άσε ρε σήμερα έχω φάει ΤΟ βρίσιμο.. Αλλά γιατι δεν ξέρω, είμαι καλο παιδί, το τρώω όλο το φαί μου κτλ.. Μάλλον είμαι πολύ ενθουσιώδης η αλήθεια είναι- η ελληνική μετάφραση της λέξης πλησιάζει στο μαλάκας..! Το παραπάνω πάντως δεν το έγραψε ο απογευματινός, τον τσέκαρα, είναι πλεον φίλος μου! Ντάνι βρες μου γρήγορα ψευδώνυμο, τουλ να βρίζω με την ησυχία μου! Το ''Μασέτι'' τα σπάει και το τρέιλερ είχε χαραχτεί στη μνήμη μου από Γκριντχάουζ, ειδικά η σκηνή που ''κερδίζει'' και τα κορίτσια (μάνα-κόρη)..!Κώστας Παναγιωτόπουλοςhttp://www.facebook.com/c4constantinenoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-8908096679800504174.post-2360487035044460952011-04-15T11:17:09.774+03:002011-04-15T11:17:09.774+03:00Το ξέρω, το Τάιλερ είναι χιλιοπιασμένο.. Μάλλον κά...Το ξέρω, το Τάιλερ είναι χιλιοπιασμένο.. Μάλλον κάτι από Ταραντινικό σύμπαν θα διαλέξω.. Είναι και δική μου φίλη η Μάρλα.. Έστειλα add μόλις είδα το όνομα ;-) Δεν έχω πρόβλημα με την επωνυμία, απλά ένα nickname δεν θα ήταν τόσο βαρύγδουπο, το λινκ για το fb πάντως θα παραμείνει..Κώστας Παναγιωτόπουλοςhttp://www.facebook.com/c4constantinenoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-8908096679800504174.post-44798290194695163802011-04-15T11:17:09.480+03:002011-04-15T11:17:09.480+03:00Δε το είχα σκεφτεί μέχρι τώρα :-D. Ίσως πρέπει όλο...Δε το είχα σκεφτεί μέχρι τώρα :-D. Ίσως πρέπει όλοι να βάλουμε Tarantino nicknames!<br><br>Εννοείται οτι είμαι fan του Christopher Walken αλλά άνοιξα imdb για να θυμηθώ το όνομα. Για Ezekiel (το οποίο είναι γαμάτο, σκέψου το, πριν το κρατήσω για μένα!) <a href="http://aueb-film-club.blogspot.com/2008/11/screening-101108.html" rel="nofollow">δε χρειάστηκε</a> :-Ds_danyhttp://www.blogger.com/profile/04436914567648290486noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-8908096679800504174.post-91016897249155093532011-04-15T11:17:09.003+03:002011-04-15T11:17:09.003+03:00@ Quint Asper: Ας πηδούσε αυτή η δημιουργία του Ta...@ Quint Asper: Ας πηδούσε αυτή η δημιουργία του Tarantino όλες τις προηγούμενες και... θα καθόμουν εγώ στα τέσσερα όπως η διερμηνέας Sofie!!! [Disclaimer: Η παραπάνω πρόταση σε καμία περίπτωση δεν εκφράζει καποια συνειδητή ή υποσυνείδητη επιθυμία του γράφοντα. Παρακαλείσθε να μη την εκλάβετε κυριολεκτικά και να διαγράψετε από το μυαλό σας οποιαδήποτε φαντασιακή εικόνα που αυτή πιθανά προκάλεσε] :-D<br><br>Για το "σινεμά που ξέρει να αγαπάει τον εαυτό του, να διασκεδάζει το κοινό του και να αλλάζει την (κινηματογραφική) ιστορία":<br><br>OK, την Ιστορία την αλλάζει, την κινηματογραφική Ιστορία όμως όχι (για μένα πάντα! έτσι?).<br><br>Για το αν διασκεδάζει το κοινό, νομίζω τα πράγματα είναι 50-50. Το άνοιγμα σε Ελλάδα (38.000 στην Αθήνα) και Αμερική ($38mil.) δε μου λένε και πολλά. Δε σημαίνει οτι άρεσε σε όλους. Και μη ξεχνάμε οτι η ταινία προωθήθηκε (οι Weinstein είναι γάτες!) ως "ο superstar Brad Pitt και άλλοι cool Αμερικάνοι γ_ _άνε τους Ναζί στον Β'ΠΠ". Ειδικά το U.S. trailer είναι μια εμπλουτισμένη έκδοση του αρχικού teaser με αυτό ακριβώς το theme (και αυτο πήγαν οι περισσότεροι Αμερικάνοι να δουν).<br><br>Στο σημαντικότερο τώρα, στο σινεμά "που αγαπάει τον εαυτό του" και στο "πανδαιμόνιο σινεφίλ αναφορών" που έγραψε ο kioy. Ασφαλώς είναι από τα στοιχεία που λατρεύουμε στις ταινίες του QT. Βέβαια, πολλοί επικριτές (του ίδιου γενικώς αλλά, κυρίως, των "Basterds" ειδικώς) λένε οτι πλέον τις κάνει για να τις κάνει, επειδή αυτο περιμένει ο κόσμος στις ταινίες του κλπ. Εγω δε θα πάω εκεί, δεν το πιστεύω! Το δικό μου πρόβλημα είναι το είδος των αναφορών. Ρίξτε μια ματιά στο σύντομο αλλά περιεκτικό <a href="http://www.nypost.com/seven/08202009/entertainment/movies/understanding_basterds_185504.htm" rel="nofollow">"UNDERSTANDING BASTERDS"</a> της New York Post. Όταν οι αναφορές σου είναι τόσο "ψαγμένες" (καταλαβαίνετε γιατι το βάζω σε εισαγωγικά), πόσοι περιμένεις να τις πιάσουν? [από αυτά που αναφέρονται στο άρθρο, εγω ήξερα μόνο τη Ρίφενσταλ και τους Μάγιερ-Σέλζνικ]. Ξεπερνάς πλέον το επίπεδο του "film enthusist", και του "film buff" ακόμα θα έλεγα, και φτάνεις σχεδόν στο επίπεδο του "film critic". Για μένα, αριστούργημα είναι η ταινία που είναι προσβάσιμη και στον "μη έχων κινηματογραφική παιδεία" (έστω με την εξοικοίωση της 2ης ή 3ης προβολής, για να μην είμαι απόλυτος) και στον "film critic". Όπως ήταν Dogs, Fiction και Bill!<br><br>Θα μου πεις, χρειάζεσαι να τις πιάσεις όλες τις αναφορές για να απολαύσεις την ταινία? Ο ίδιος ο Tarantino σε αυτή ακριβώς την ερώτηση (27:56-28:53 στο CINEMaD video πιο πάνω) που του έκανε ο Ηλίας Φραγκούλης [btw από τους λίγους "interviewers" που πραγματικά αξιοποιουν τα ελάχιστα διαθέσιμα λεπτά, πάντα με to-the-point ερωτήσεις] λέει όχι. Sorry, αλλά I DO NEED TO GET IT! Ειδικά όταν οι διάλογοι είναι τόσο μακροσκελείς-to-boring, όταν δεν υπάρχει καμιά δραματουργική συνοχή, και ΕΙΔΙΚΑ όταν η ραχοκοκαλιά, το στόρι της ταινίας, είναι τόσο μα τόσο αδύναμο! [Άσε που όταν λέει "u don't need to get it" στο 28:46 μου φαίνεται και λίγο αμήχανος, όχι οτι έχει καμια ιδιαίτερη σημασία [η Annie Hall θα με σκοτώσει που της πειράζω τον Messiah :-D].<br><br><br>PS.1 Όταν τους ξαναδώ τους Μπάστερδους, το μόνο που θα έχει αλλάξει θα είναι οι προσδοκίες που είχα. Στην καλύτερη, το σκορ που βάζω στο κούφιο κεφαλάκι μου για την ταινία μπορεί να ανέβει από 2 σε 2,5 (στα 5) αστεράκια.<br><br>PS.2 Δευτέρα πάω όντως να αλλάξω ταυτότητα. Η νέα θα γράφει: QT 1992-2004 :-Ds_danyhttp://www.blogger.com/profile/04436914567648290486noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-8908096679800504174.post-88432016974074614222011-04-15T11:17:08.657+03:002011-04-15T11:17:08.657+03:00Και μην αναλύεις τις προτάσεις μου γιατί πρέπει να...Και μην αναλύεις τις προτάσεις μου γιατί πρέπει να απαντάω και σ αυτό!! Η ταινία αυτή αγαπάει τον εαυτό της- όπως είπα, ερωτικό γράμμα στο σινεμά και δεν αναφέρομαι στις αναφορές-ποιος τις χέζει άλλωστε- αναφέρομαι στην υπόθεση, διάβασε και τον Φραγκούλη, το δένει όλο σε μια παράγραφο. Η ταινία αυτή διασκεδάζει το κοινό τη: ποτέ δεν αναφέρομαι σε εισπράξεις, αναφέρομαι σε άτομα όπως εγώ που τους αρέσει το καλό σινεμά. Η ταινία αυτή αλλάζει την (κινηματογραφική) ιστορία: οι καλύτερα γραμμένοι διάλογοι που έχω δει όσον αφορά την ένταση και την κλιμάκωση που δημιουργούν ώστε το βίαιο τελείωμα μοιάζει κυριολεκτικά ανακούφιση. Σκηνοθεσία στο ίδιο επίπεδο. Και ένας από τους καλύτερους και πιο ολοκληρωμένους χαρακτήρες της κινηματογραφικής ιστορίας, σίγουρα ο καλύτερος χαρακτήρας που έχει παίξει ποτέ Ναζί, ο Χανς Λάντα. Το ότι αλλάζει και την ιστορία στο τέλος μοιάζει μικρό σε σχέση με τα υπόλοιπα.Quint Asperhttp://www.facebook.com/c4constantinenoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-8908096679800504174.post-9210355916575436112011-04-15T11:17:08.127+03:002011-04-15T11:17:08.127+03:00Μεγάλοι διάλογοι? όπως λέει και ο ίδιος η ένταση π...Μεγάλοι διάλογοι? όπως λέει και ο ίδιος η ένταση που δημιουργείται ειναι μεγαλύτερη σε ένα 20λεπτο διάλογο παρά σε ένα πεντάλεπτο, φτάνει να ξέρεις πως να το χειριστείς. Έφτασε τον κινηματογραφικό διάλογο στα όρια του, με την καλύτερη κλιμάκωση.<br><br>Φαρσικό και αδύναμο στόρι? Το αδύναμο το προσπερνώ, ξέρεις κανένα Ταραντινικό στόρι που να μην είναι χιουμοριστικό? Το φαρσικό που λες είναι αποτέλεσμα του αδύναμου στόρι που υποστηρίζεις και όχι αυτόνομο.<br><br>Τέλος, πως γίνεται να είναι αριστουργηματικό το πρώτο 20λεπτο και στην πορεία να τα κανε σκατά?? Με την ίδια διάρκεια διαλόγων? Τους ίδιους χαρακτήρες? Την ίδια ανακριτική παράνοια του Λάντα? Ντάνι είναι στραβός ο γυαλός ή στραβά αρμενίζουμε. Σου είπα περιμένω να αναθεωρήσεις, δεν κάνω πίσω. ΔΕΝ υπάρχει περίπτωση αυτή η ταινία να είναι κάτι λιγότερο από αριστούργημα!<br><br>Μετά απ όσα είπα περιμένω και ο QT να μπει στην κουβέντα..!Quint Asperhttp://www.facebook.com/c4constantinenoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-8908096679800504174.post-54259416519311002832011-04-15T11:17:07.842+03:002011-04-15T11:17:07.842+03:00Κάτσε να του στείλω mail και έρχεται :-DΆλλο χιουμ...Κάτσε να του στείλω mail και έρχεται :-D<br><br>Άλλο χιουμοριστικό και άλλο φαρσικό.<br>Από την πρώτη μέρα:<br>"...και κάνει χαβαλέ. Θα μου πεις κακό είναι αυτό? Όχι, αλλά όταν "Jules" και "Vincent Vega" μιλούν στο Pulp Fiction για "pig’s και dog’s personality" συζητούν (σχεδόν!) σοβαρά και όταν η "Bride" κοιτάει την κάμερα με απαράμιλλο στυλ και λέει οτι "she will kill Bill", το εννοεί και (κυρίως!) μας πείθει...". Η λέξη-κλειδί εδώ είναι το "πείθει"!<br><br>Anyway, μην το κουράζουμε, δεν είπα ποτέ οτι αρμενίζω σωστα :-D. Αλλά δεν αναθεωρώ, πρέπει να μου πάρεις το σκαλπ για να γίνει αυτό :-)<br><br><a href="http://www.charlierose.com/view/content/10567" rel="nofollow">QT on Charlie Rose 2009</a> θα το δω αύριο ελπίζω (είναι και μια ώρα!)s_danyhttp://www.blogger.com/profile/04436914567648290486noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-8908096679800504174.post-34408164977305680542009-09-08T12:34:49.787+03:002009-09-08T12:34:49.787+03:00sumfwnw me s_dany k pachampsumfwnw me s_dany k pachampAnonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-8908096679800504174.post-23530127520967951552009-08-30T03:32:49.400+03:002009-08-30T03:32:49.400+03:00Κάτσε να του στείλω mail και έρχεται :-D
Άλλο χιο...Κάτσε να του στείλω mail και έρχεται :-D<br /><br />Άλλο χιουμοριστικό και άλλο φαρσικό.<br />Από την πρώτη μέρα:<br />"...και κάνει χαβαλέ. Θα μου πεις κακό είναι αυτό? Όχι, αλλά όταν "Jules" και "Vincent Vega" μιλούν στο Pulp Fiction για "pig’s και dog’s personality" συζητούν (σχεδόν!) σοβαρά και όταν η "Bride" κοιτάει την κάμερα με απαράμιλλο στυλ και λέει οτι "she will kill Bill", το εννοεί και (κυρίως!) μας πείθει...". Η λέξη-κλειδί εδώ είναι το "πείθει"!<br /><br />Anyway, μην το κουράζουμε, δεν είπα ποτέ οτι αρμενίζω σωστα :-D. Αλλά δεν αναθεωρώ, πρέπει να μου πάρεις το σκαλπ για να γίνει αυτό :-)<br /><br /><a href="http://www.charlierose.com/view/content/10567" rel="nofollow">QT on Charlie Rose 2009</a> θα το δω αύριο ελπίζω (είναι και μια ώρα!)s_danyhttps://www.blogger.com/profile/04436914567648290486noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-8908096679800504174.post-23211292427077617192009-08-30T03:15:21.911+03:002009-08-30T03:15:21.911+03:00Μεγάλοι διάλογοι? όπως λέει και ο ίδιος η ένταση π...Μεγάλοι διάλογοι? όπως λέει και ο ίδιος η ένταση που δημιουργείται ειναι μεγαλύτερη σε ένα 20λεπτο διάλογο παρά σε ένα πεντάλεπτο, φτάνει να ξέρεις πως να το χειριστείς. Έφτασε τον κινηματογραφικό διάλογο στα όρια του, με την καλύτερη κλιμάκωση.<br /><br />Φαρσικό και αδύναμο στόρι? Το αδύναμο το προσπερνώ, ξέρεις κανένα Ταραντινικό στόρι που να μην είναι χιουμοριστικό? Το φαρσικό που λες είναι αποτέλεσμα του αδύναμου στόρι που υποστηρίζεις και όχι αυτόνομο.<br /><br />Τέλος, πως γίνεται να είναι αριστουργηματικό το πρώτο 20λεπτο και στην πορεία να τα κανε σκατά?? Με την ίδια διάρκεια διαλόγων? Τους ίδιους χαρακτήρες? Την ίδια ανακριτική παράνοια του Λάντα? Ντάνι είναι στραβός ο γυαλός ή στραβά αρμενίζουμε. Σου είπα περιμένω να αναθεωρήσεις, δεν κάνω πίσω. ΔΕΝ υπάρχει περίπτωση αυτή η ταινία να είναι κάτι λιγότερο από αριστούργημα!<br /><br />Μετά απ όσα είπα περιμένω και ο QT να μπει στην κουβέντα..!Quint Asperhttp://www.facebook.com/c4constantinenoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-8908096679800504174.post-69723424206166110532009-08-30T03:09:14.779+03:002009-08-30T03:09:14.779+03:00Ανακούφιση? Ναι! που τέλειωσε! (σε πειράζω!)
Με τ...Ανακούφιση? Ναι! που τέλειωσε! (σε πειράζω!)<br /><br />Με τον Ηλία απλά δε συμφωνούμε εδώ. Στο Death Proof νομίζω πάντως πως ούτε αυτού του άρεσε ιδιαίτερα.<br /><br />Ο μόνος λόγος που "αναλύω" τις προτάσεις σου είναι για να "πατάω" κάπου, να έχει ενα μπούσουλα η κουβέντα.s_danyhttps://www.blogger.com/profile/04436914567648290486noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-8908096679800504174.post-73068246832782556272009-08-30T03:03:04.432+03:002009-08-30T03:03:04.432+03:00Κι όμως! Ήμουν απόλυτα συγκεντρωμένος αλλά η μόνη ...Κι όμως! Ήμουν απόλυτα συγκεντρωμένος αλλά η μόνη στιγμή που "μπήκα" στους διαλόγους ήταν στην αριστουργηματική πρώτη σκηνή. Μετά, η μαγεία και η ένταση χάθηκαν!<br /><br />Και δε νομίζω οτι περίμενα στη γωνία να διασκεδάσω! Ήμουν ήδη ψυλιασμένος για τη διαλογική φύση του σεναρίου κλπ από Κάννες. Τσέκαρε τα πρώτα πράγματα που έγραψα όταν την είδα. Εκεί έγραψα και τα βασικά προβλήματα μου με το film: μεγάλοι διάλογοι, καμία συνοχή, φαρσικό και αδύναμο στόρι. Οι αναφορές είναι όντως το κερασάκι, απλά επιβαρύνουν τα υπόλοιπα (ή μάλλον δεν προσθέτουν). Απλά σχολιάζω την όλη "loveletter to cinema" άποψη και πώς (δεν) λειτούργησε για μένα στους Basterds.<br /><br />O Stiglitz ήταν φοβερός και δεν αξιοποιήθηκε αρκετά, το είπα απ' την αρχή! Πάντως είναι ο πρώτος χαρακτήρας που "δανείζομαι" (και λέω να τον κρατήσω!). Τα προηγούμενα δεν τα είχα κάνει εγω.s_danyhttps://www.blogger.com/profile/04436914567648290486noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-8908096679800504174.post-61440427676910433152009-08-30T02:45:57.028+03:002009-08-30T02:45:57.028+03:00Και μην αναλύεις τις προτάσεις μου γιατί πρέπει να...Και μην αναλύεις τις προτάσεις μου γιατί πρέπει να απαντάω και σ αυτό!! Η ταινία αυτή αγαπάει τον εαυτό της- όπως είπα, ερωτικό γράμμα στο σινεμά και δεν αναφέρομαι στις αναφορές-ποιος τις χέζει άλλωστε- αναφέρομαι στην υπόθεση, διάβασε και τον Φραγκούλη, το δένει όλο σε μια παράγραφο. Η ταινία αυτή διασκεδάζει το κοινό τη: ποτέ δεν αναφέρομαι σε εισπράξεις, αναφέρομαι σε άτομα όπως εγώ που τους αρέσει το καλό σινεμά. Η ταινία αυτή αλλάζει την (κινηματογραφική) ιστορία: οι καλύτερα γραμμένοι διάλογοι που έχω δει όσον αφορά την ένταση και την κλιμάκωση που δημιουργούν ώστε το βίαιο τελείωμα μοιάζει κυριολεκτικά ανακούφιση. Σκηνοθεσία στο ίδιο επίπεδο. Και ένας από τους καλύτερους και πιο ολοκληρωμένους χαρακτήρες της κινηματογραφικής ιστορίας, σίγουρα ο καλύτερος χαρακτήρας που έχει παίξει ποτέ Ναζί, ο Χανς Λάντα. Το ότι αλλάζει και την ιστορία στο τέλος μοιάζει μικρό σε σχέση με τα υπόλοιπα.Quint Asperhttp://www.facebook.com/c4constantinenoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-8908096679800504174.post-63952499081107061712009-08-30T02:35:59.378+03:002009-08-30T02:35:59.378+03:00Και η ταινία δεν άρεσε μόνο σ αυτούς που ΄΄ έπιασα...Και η ταινία δεν άρεσε μόνο σ αυτούς που ΄΄ έπιασαν΄΄ τις αναφορές, άρεσε σ' αυτούς που πρόσεχαν και ''έμπαιναν'' μέσα στο διάλογο. Απ την κριτική σου που διάβασα πολλά στοιχεία σου δημιούργησαν προκατάληψη απέναντί της. Εγώ επίτηδες την είδα μόνος μου, σε κινηματογράφο που είχε άλλα τρία-το πολύ- άτομα, ώστε να είμαι απόλυτα συγκεντρωμένος. Τα υπόλοιπα είναι ιστορία..Quint Asperhttp://www.facebook.com/c4constantinenoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-8908096679800504174.post-41903168467489801132009-08-30T02:16:58.320+03:002009-08-30T02:16:58.320+03:00Δεν του αρέσουν οι βιογραφίες του Ταραντίνο, δες τ...Δεν του αρέσουν οι βιογραφίες του Ταραντίνο, δες τη συνέντευξη. Και σου είπα να μην δανείζεσαι χαρακτήρες από την ταινία μέχρι να αναθεωρήσεις.. Σου πάει ο χαρακτήρας του Stiglitz.. προδότη! Μην πιστεύεις τους κριτικούς, αν ήξεραν από ταινίες θα τις έκαναν μόνοι τους..Quint Asperhttp://www.facebook.com/c4constantinenoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-8908096679800504174.post-44357920795299822472009-08-30T02:07:36.976+03:002009-08-30T02:07:36.976+03:00Ρε ντάνι οι αναφορές είναι το κερασάκι στην τούρτα...Ρε ντάνι οι αναφορές είναι το κερασάκι στην τούρτα. Ακόμα και τη φιλμογραφία να θυμάσαι της Ρίφενσταλ ή του Σέλζνικ ή διάφορων φιλμ προαπαγάνδας που επηρεάστηκε και χτες να τις είδες, μπορεί να μην εντοπίσεις τη αναφορά. Το ζητούμενο είναι να μην περιμένεις τον Ταραντίνο στην γωνία να σε εντυπωσιάσει με κάτι πρωτόγνωρα κουλ ή πρωτόγνωρα βίαιο. Εσύ μάλλον αυτό περίμενες και οι διάλογοι σου χάλαγαν το αποτέλεσμα. Οι διάλογοι που έχει γράψει σ αυτήν την ταινία είναι οι καλύτεροι που έχω δει στο σινεμά όσον αφορά την ένταση που δημιουργούν. Η ίδια η ταινία είναι ερωτικό γράμμα στο σινεμά. Είναι ο μόνος που μπορεί να φτιάξει τέτοιους χαρακτήρες και να δημιουργεί αυτή την ένταση. Εσύ τον περίμενες στη γωνία να σε διασκεδάσει. Αυτ'η τη φορά το κάνει με ένα λίγο πιο διαφορετικό τρόπο. Πολύ πιο ώριμο. Η αλήθεια είναι ότι μερικές σκηνές τις θυμάμαι καρέ καρέ. Τόσο με επηρέασε. Τώρα την άποψη δεν στην αλλάζω αλλά τουλ. άκου τον ίδιο τον Ταραντίνο στην συνέντευξη του στον charlie rose στις 21/8.Quint Asperhttp://www.facebook.com/c4constantinenoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-8908096679800504174.post-26471651636359511632009-08-30T02:05:26.298+03:002009-08-30T02:05:26.298+03:00You know I kill both Nazis and Greeks, depending o...You know I kill both Nazis and Greeks, depending on the mood! So, watch it boys!<br /><br />And tell QT or his sidekick Rodriguez that if they don't make a feature film about me, I'll have their scalps too!<br /><br />Sgt. Hugo Stiglitz (no need to hide)s_danyhttps://www.blogger.com/profile/04436914567648290486noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-8908096679800504174.post-59988736623353146402009-08-30T01:23:45.188+03:002009-08-30T01:23:45.188+03:00@ Quint Asper: Ας πηδούσε αυτή η δημιουργία του Ta...@ Quint Asper: Ας πηδούσε αυτή η δημιουργία του Tarantino όλες τις προηγούμενες και... θα καθόμουν εγώ στα τέσσερα όπως η διερμηνέας Sofie!!! [Disclaimer: Η παραπάνω πρόταση σε καμία περίπτωση δεν εκφράζει καποια συνειδητή ή υποσυνείδητη επιθυμία του γράφοντα. Παρακαλείσθε να μη την εκλάβετε κυριολεκτικά και να διαγράψετε από το μυαλό σας οποιαδήποτε φαντασιακή εικόνα που αυτή πιθανά προκάλεσε] :-D<br /><br />Για το "σινεμά που ξέρει να αγαπάει τον εαυτό του, να διασκεδάζει το κοινό του και να αλλάζει την (κινηματογραφική) ιστορία":<br /><br />OK, την Ιστορία την αλλάζει, την κινηματογραφική Ιστορία όμως όχι (για μένα πάντα! έτσι?).<br /><br />Για το αν διασκεδάζει το κοινό, νομίζω τα πράγματα είναι 50-50. Το άνοιγμα σε Ελλάδα (38.000 στην Αθήνα) και Αμερική ($38mil.) δε μου λένε και πολλά. Δε σημαίνει οτι άρεσε σε όλους. Και μη ξεχνάμε οτι η ταινία προωθήθηκε (οι Weinstein είναι γάτες!) ως "ο superstar Brad Pitt και άλλοι cool Αμερικάνοι γ_ _άνε τους Ναζί στον Β'ΠΠ". Ειδικά το U.S. trailer είναι μια εμπλουτισμένη έκδοση του αρχικού teaser με αυτό ακριβώς το theme (και αυτο πήγαν οι περισσότεροι Αμερικάνοι να δουν).<br /><br />Στο σημαντικότερο τώρα, στο σινεμά "που αγαπάει τον εαυτό του" και στο "πανδαιμόνιο σινεφίλ αναφορών" που έγραψε ο kioy. Ασφαλώς είναι από τα στοιχεία που λατρεύουμε στις ταινίες του QT. Βέβαια, πολλοί επικριτές (του ίδιου γενικώς αλλά, κυρίως, των "Basterds" ειδικώς) λένε οτι πλέον τις κάνει για να τις κάνει, επειδή αυτο περιμένει ο κόσμος στις ταινίες του κλπ. Εγω δε θα πάω εκεί, δεν το πιστεύω! Το δικό μου πρόβλημα είναι το είδος των αναφορών. Ρίξτε μια ματιά στο σύντομο αλλά περιεκτικό <a href="http://www.nypost.com/seven/08202009/entertainment/movies/understanding_basterds_185504.htm" rel="nofollow">"UNDERSTANDING BASTERDS"</a> της New York Post. Όταν οι αναφορές σου είναι τόσο "ψαγμένες" (καταλαβαίνετε γιατι το βάζω σε εισαγωγικά), πόσοι περιμένεις να τις πιάσουν? [από αυτά που αναφέρονται στο άρθρο, εγω ήξερα μόνο τη Ρίφενσταλ και τους Μάγιερ-Σέλζνικ]. Ξεπερνάς πλέον το επίπεδο του "film enthusist", και του "film buff" ακόμα θα έλεγα, και φτάνεις σχεδόν στο επίπεδο του "film critic". Για μένα, αριστούργημα είναι η ταινία που είναι προσβάσιμη και στον "μη έχων κινηματογραφική παιδεία" (έστω με την εξοικοίωση της 2ης ή 3ης προβολής, για να μην είμαι απόλυτος) και στον "film critic". Όπως ήταν Dogs, Fiction και Bill!<br /><br />Θα μου πεις, χρειάζεσαι να τις πιάσεις όλες τις αναφορές για να απολαύσεις την ταινία? Ο ίδιος ο Tarantino σε αυτή ακριβώς την ερώτηση (27:56-28:53 στο CINEMaD video πιο πάνω) που του έκανε ο Ηλίας Φραγκούλης [btw από τους λίγους "interviewers" που πραγματικά αξιοποιουν τα ελάχιστα διαθέσιμα λεπτά, πάντα με to-the-point ερωτήσεις] λέει όχι. Sorry, αλλά I DO NEED TO GET IT! Ειδικά όταν οι διάλογοι είναι τόσο μακροσκελείς-to-boring, όταν δεν υπάρχει καμιά δραματουργική συνοχή, και ΕΙΔΙΚΑ όταν η ραχοκοκαλιά, το στόρι της ταινίας, είναι τόσο μα τόσο αδύναμο! [Άσε που όταν λέει "u don't need to get it" στο 28:46 μου φαίνεται και λίγο αμήχανος, όχι οτι έχει καμια ιδιαίτερη σημασία [η Annie Hall θα με σκοτώσει που της πειράζω τον Messiah :-D].<br /><br /><br />PS.1 Όταν τους ξαναδώ τους Μπάστερδους, το μόνο που θα έχει αλλάξει θα είναι οι προσδοκίες που είχα. Στην καλύτερη, το σκορ που βάζω στο κούφιο κεφαλάκι μου για την ταινία μπορεί να ανέβει από 2 σε 2,5 (στα 5) αστεράκια.<br /><br />PS.2 Δευτέρα πάω όντως να αλλάξω ταυτότητα. Η νέα θα γράφει: QT 1992-2004 :-Ds_danyhttps://www.blogger.com/profile/04436914567648290486noreply@blogger.com